Carta de Referencia / Recomendación - Trabajar en Canadá

 

Presentar una carta de referencias siempre ayuda a encontrar trabajo en Canadá

Es recomendable, siempre que se pueda, pedir cartas de referencia cuando se cambia de trabajo. Obviemente si se ha finalizado la relación laboral de forma amigable.

En Canadá se valoran mucho las recomendaciones de trabajos anteriores.

 

Revisa, a continuación, un modelo de una carta de referencia y envíaselo a tus ex-jefes para que te hagan una basada en este modelo.

 

 

REFERENCE


Company Name:


Address:


Date To whom it may concern I hereby confirm that Ms/Mr ……………………………… worked as a 
Project Assistant from January 2002 to July 2006. In her job, 
she was responsible for communication with clients, preparing month’s reports,
 writing month’s transactions, working in a team and assured logistics in our depot.



Ms/Mr ……………………………. is quick learner, bright, hard-working and has a wonderful attitude. 
It has been a pleasure having her work in our office. 
I would definitely recommend for future employment in the business industry.



Best regards,


Signature

Name and Position


 

¿TIENES DUDAS?

 

 

¡Aquí comienza tu aventura!



© 2015 Information Planet